35

Sociální sítě – členská sekce

Správa sociálních sítí v praxi

Pokud jste si prošli předchozí kapitoly věnované jednotlivým sociálním sítím,  tak jste si udělali obrázek o tom, na jakých sítích budete trávit více času a na kterých třeba vůbec.

Doporučujeme i z naší zkušenosti si vybrat pouze ty sociální sítě, které nám sedí a které nám mohou pomoci budovat náš byznys, ať už je to prodej zboží, služeb nebo nás jako odborníků. Neplýtvejme časem tím, že budeme chtít být všude a všude se budeme snažit zaujmout těmi nejlepšími příspěvky. Pokud jsme na rozvoj byznysu sami, aby by nás to brzy časově vyčerpalo a neměli bychom už čas ani chuť na náš projekt.

Pokud můžeme postování na sociálních sítích delegovat někomu zkušenějšímu, jedině dobře. Obzvlášť potom, pokud nemáme k sociálním sítím pozitivní vztah. V tomto případě doporučujeme správu sociálních sítí svěřit někomu, koho to baví a rozumí tomu. O různých možnostech týmové spolupráce se bavíme v kurzu BUDUJEME PRACOVNÍ TÝM.

Naše personální agentura Nový start se stala úspěšnou právě díky sociálním sítím, nejvíc potom Facebooku a LinkedInu. Především pak díky Facebooku, kde jsme nejaktivnější, zaznamenáváme největší návštěvnost na webu. Tyto data se dají jednoduše rozklíčovat v Google Analytics, tento analytický nástroj probíráme dopodrobna v kurzu BUDUJEME NÁVŠTĚVNOST WEBU.

V následujícím tutoriálu vám ukážeme naši strategii na sociálních sítích, díky které se nám dlouhodobě daří a probereme si také jednotlivé plánovače příspěvků. Můžete si vzít inspiraci a odkoukat pár těch praktických rad.

TUTORIÁL O NAŠICH SOCKÁCH SE SAŠOU