35

Radim Hasalík

Odborníci arrow Radim Hasalík

Radim si v oblasti online marketingu vyzkoušel skoro všechno. Pojmy jako webová analytika, PPC, SEO, použitelnost a mnohé další mu nejsou cizí. Nakonec se rozhodl podnikatelům pomáhat vyladit celý online marketing. Zjistil totiž, že hurá akce příliš nefungují a smysluplnější je spíš dlouhodobý marketing. Díky trpělivé a pečlivé práci dosahují jeho klienti zajímavých výsledků.

Například ProMistry.cz (dříve NejlevnějšíNářadí) roste meziročně o 50 procent, Připojen.cz se rozšířil z jedné vesnice do 21 měst, HuráDoSvěta.cz zase vyprodal kapacitu na několik měsíců dopředu. Radim dřív pracoval i pro velké firmy jako je ESET, Seznam, DATART, Siko Koupelny, Unilever a více než 400 dalších. Založil a spravuje čtyři největší české facebookové skupiny pro podnikatele a živnostníky.

V odborném rozhovoru v kurzu JAK NA MARKETING společně řešíme témata ohledně strategie online marketingu (kdy se vyplatí o něm vůbec uvažovat), marketingový plán, systematický přístup, quick fixy, svépomoc a týmovou spolupráci. Dozvíte se i to, jak rozpoznat ty správné odborníky, jak poznat funkční web z pohledu online marketingu a probereme i témata propojování SEO, PPC, bannerových reklam, videoreklam, PR, affiliate, emailingu, webu aj.

V rozhovoru níže si povídáme o tom, jak se k marketingu dostal, co ho vedlo k založení FB podnikatelských skupin a o čem správcovství skupin vlastně je. Narazíme také na jeho plány na založení neziskovky pro malé podnikatele, která by se snažila o zlepšení a zjednodušení podnikání v Česku. Pod videem si můžete stáhnout také audio verzi rozhovoru.

Podcast

Audio verze: Radim Hasalík o FB skupinách a spolupráci podnikatelů