36

Jak na marketing

Online kurzy arrow Jak na marketing

Jak být viděn mezi ostatními projekty a prodávat úspěšně náš produkt? O tom je náš kurz marketingu rozdělený pro přehlednost do dvou částí – autentický (osobitý) a praktický (online) marketing.

Dohromady 8,5 hod. video materiálu, 10 odborníků sdílí know-how v oblastech: základní pilíře marketingu, cílová skupiny a persony, důležitost autenticity v podnikánírozvoj kreativity a psaného projevu, tvorba grafických návrhů všeho druhu, sebe-prezentace, systematičnost, nastavení důležitých propagačních kanálů, obsahový marketing a reklama, tvorba PPC kampaní, mailing, afffiliate.

Kurzy můžete zakoupit samostatně či obě části zvýhodněně – pro více informací a video ukázky mrkněte do jednotlivých kurzů.

1. Autentický marketing

Pokud chceme být úspěšní v marketingu, musíme podnikat v souladu s naší osobností a naučit se využívat naší vlastní tvořivosti a nástrojů, které nám mohou v oblasti kreativity pomoci a rozvíjet.

3 hod. video materiálu (též praktických tutoriálů), 5 odborníků vám sdílí know-how:

Obsah

  • Marketingová strategie prodeje zboží a služeb
  • Určení cílové skupiny a vytvoření persony
  • Obsahový marketing
  • Příběhy v marketingu, tvůrčí myšlení
  • Brainstorming na téma propagace našich výrobků či služeb
  • Grafika – tvorba loga, letáků, postů na sítě
  • Sebeprezentace a jak na ni

 

Chci vědět víc
2. Praktický marketing

Marketing se v poslední době odehrává především v online prostředí a k tomu, abychom byli v onlinu úspěšní,  je třeba si osvojit spoustu praktických nástrojů a nastavit nejdůležitější propagační kanály.

5,5 hod. video materiálu (především praktických tutoriálů), 6 odborníků sdílí know-how:

Obsah

  • Systematičnost a vhodné distribuční kanály
  • Nastavení hlavních propagačních kanálů
  • Reklama a její nástroje 
  • Nastavení PPC kampaně na Google
  • Remarketing 
  • Srovnání mailingových nástrojů
  • Založení a správa mailingu MailChimp

 

Chci vědět víc