34

Jak na marketing

Pokud podnikáme nebo vedeme neziskovku, tak jistě chceme, aby o nás naši zákazníci či klienti věděli. A o tom je marketing. V této sekci se nám sešlo tolik zajímavých témat a expertů, že tuto sekci rozdělíme na 2 části – soft a hard. Doporučujeme zakoupit obě části, protože všechny informace budou pro váš byznys prospěšné, ale máte možnost si vybrat i jen jednu z nich:

I. část (soft) – obsahový marketing, cílová skupina a persona, tvůrčí psaní, grafika, sebe-prezentace

 

Základy marketingu, marketingovou strategii, obsahový marketing, cílovou skupinu a nastavení na přemýšlení zákazníků probíráme v rozhovoru s marketingovou specialistkou Madlou Čevelovou a jelikož dlouhodobé zkoumá také oblast cenotvorby, tak jsme rovnou probraly i toto téma a její zkušenosti s nastavováním ceny a zdražováním.

Když už víme, o čem to celé je, tak je potřeba se naučit správně přemýšlet o našem psaném projevu a s tím nás seznámí René Nekuda a jeho povídání na téma příběhů v marketingu, tvůrčího psaní a rozvoji kreativity. 

Bez grafiky se dneska v marketingu neobejdeme, tak se můžete těšit na více než hodinový tutoriál o grafice pro negrafiky – naučíme se jednoduše vytvářet obrázky, gify, letáčky, prezentace a jednoduché webovky – to vše se naučíme prakticky vytvořit ve free programu Canva a ukážeme si další potřebné aplikace.

V marketingu prodáváme také často sami sebe, třeba když někde přednášíme či prezentujeme.  Jako bonus do této části také přidáváme rozhovor s lektorem řečníků TEDex Prague Davidem Svobodou o technikách správné prezentace a umění “prodat se” aneb jak říká David “každý je před prezentací nervózní”, důležitá je příprava a techniky na práci s nervozitou a stresem.

II. část (hard)- systematický online marketing, placená a neplacená reklama, nastavení PPC kampaní, emailing

 

Marketing se v poslední době odehrává především na online poli a tak jsme si na toto téma pozvali dalšího experta, Radima Hasalíka, který se zaobírá systematickým marketingem. Povíme si o plánování, volbě správných kanálů našich marketingových aktivit o Facebook komunitách.

Jakou zvolit propagační strategii a jaké neotřené způsoby a kanály pro náš projekt hledat? Ukážeme si ve videu, kde jsme tvořili reálný brainstorming na téma propagace našich služeb. 

V názorném tutoriálu si ukážeme hlavní nastavení našeho projektu pro marketingové účely – kde bychom neměli chybět a jak si co prakticky nastavit.

Jak s našimi klienty pravidelně komunikovat? Třeba pomocí pravidelného mailingu. Ukážeme si možnosti jednotlivých platforem a názorně si ukážeme, jak se pohybovat v prostředí platformy MailChimp, která je zdarma.

Když už neplacená reklama nestačí, možná využijeme dnešních nástrojů PPC reklamy (tzn. placené reklamy za klik), v této sekci se budeme věnovat PPC reklamě na Google a Seznam – největších českých vyhledávačích. Nejdříve si povíme teoreticky, o čem to všechno je a poté si s experty na PPC reklamu nastavíme v tutoriálu několik fungujících PPC kampaní.

Obsah kurzu

  • Jak prodávat svoje zboží či služby – nástroje marketingu
  • Marketingová strategie a systematičnost
  • Určení cílové skupiny
  • Obsahový marketing
  • Příběhy v marketingu, tvůrčí myšlení
  • Brainstorming na téma propagace našich výrobků či služeb
  • Hlavní propagační kanály
  • Reklama a její nástroje – PPC reklama, bannery, videomarketing aj.
  • Sebeprezentace a jak na ni
  • Newsletter – jak můžeme být v pravidelném styku s našimi klienty
  • Jak na grafické materiály – praktická tvorba letáčků, vizitek a dalších propagačních materiálů

Cena

Tvoříme koncept. Kurz zatím objednat nejde.

objednat kurz

Cena za všech 12 kurzů dohromady

cena ještě není stanovena
Zakoupit celý balíček

Naši experti

Madla Čevelová – specialistka na marketing a cenotvorbu

Magdalena Čevelová Podnikavé duše

Radim Hasalík – profík na online marketing (systematičnost, provázanost, strategii)

Radim Hasalík Podnikavé duše

David Svoboda – certifikovaný lektor pro Canvu, lektor řečníků TEDx Prague

David Svoboda podnikavé duše

René Nekuda – lektor tvůrčího psaní

René Nekuda tvůrčí psaní

Petr Mátl – spolumajitel reklamní agentury, odborník na SEO / PPC

Petr Mátl SEO expert

David Krumpár – expert na tvorbu výkonnostních webů a PPC kampaní

David Krumpár podnikavé duše

Martin Řehka -ajťák a praktický markeťák

Martin Řehka IT

Zuzana Dudková – koučka a lektorka brainstormingu a myšlenkových map

Zuzana Dudková Podnikavé duše

Jak vypadá kurz zevnitř?

Odbornice na marketing s námi nasdílí marketingové zkušenosti a triky

Odbornice na marketing s námi nasdílí marketingové zkušenosti a triky

S Madlou Čevelovou jsme vedli rozhovor na téma marketingu a jak ho pojmout, dozvíte se o nastavení cílové skupiny, obsahovém marketingu, nástrojích reklamy. Madla je názoru, že není nutné za reklamu platit, když víme, jak na to.

PPC reklama - rozhovor se spolumajitelem reklamky

PPC reklama - rozhovor se spolumajitelem reklamky

K čemu nám slouží PPC reklama, jak může zvýšit objednávku po našich službách a jak vše nastavit? Vše jsme probrali s markeťákem Petrem Mátlem v našem odborném rozhovoru.

Online marketing - rozhovor s oborníkem o strategii, možnostech, různých formách reklamy

Online marketing - rozhovor s oborníkem o strategii, možnostech, různých formách reklamy

S Radimem v rozhovoru probíráme tak důležitou oblast dnešní doby a to je online marketing. Kdy se vyplatí na něm zamakat? Jaké se nabízí nástroje, jak vytvořit strategii, systém, jaké možnosti máme a co pro který byznys funguje?

Online marketing - rozhovor s oborníkem o strategii, možnostech, různých formách reklamy

TUTORIÁL S DAVIDEM SVOBODOU O GRAFICE PRO NEGRAFIKY

David Svoboda nám v praktickém turotiálu ukáže, jak si jednoduše vytvářet naše grafické materiály - vizitky, loga, plakátky, FB události. Povíme si o základech grafiky, minimalismu, použití fotek a mnoho dalšího. Těšte se!

Rozhovor s Davidem Svobodou o sebeprezentaci, přednášení a práci s nervozitou

Rozhovor s Davidem Svobodou o sebeprezentaci, přednášení a práci s nervozitou

David je lektorem řečníků TEDex a prezentačních dovedností. V rozhovoru nám nasdílí jedinečné techniky a práci s nervozitou před nějakou konferencí a celkově jak pracovat se strachem z veřejného vystupování.

Rozhovor s Reném Nekudou na téma kreativity a příběhů

Rozhovor s Reném Nekudou na téma kreativity a příběhů

Příběhy k marketingu neodmyslitelně patří a v rozhovoru s Reném Nekudou si povíme, co je všechno za tím, jaký mají na nás vliv a jak je v marketingu používat. Povíme si také o tvůrčím myšlení a psaní, jak rozvíjet kreativitu a hledat stále nové impulsy pro naši práci.

Tutoriál s Davidem Krumpárem - PPC kampaň

Tutoriál s Davidem Krumpárem - PPC kampaň

V praktickém více než hodinovém tutoriálu si ukážeme nastavení PPC kampaně na Google Ads. Ukážeme tvorbu vyhledávací a obsahové reklamy, práci s klíčovými slovy, vylučovací slova, zadáme si cvičně jednotlivé reklamní sestavy a povíme si o vyhodnocení funkční reklamy. Těšte se na ověřené tipy z praxe!

Tutoriál s Martinem Řehkou - kde by neměl chybět záznam o našem projektu

Tutoriál s Martinem Řehkou - kde by neměl chybět záznam o našem projektu

V praktickém tutoriálu si ukážeme, kde by náš projekt neměl chybět - ukážeme si nastavení na hlavních vyhledávačích a sociálních sítích.

Video se Zuzkou Dudkovou - brainstorming na téma propagace výrobků či služeb

Video se Zuzkou Dudkovou - brainstorming na téma propagace výrobků či služeb

S koučkou Zuzkou Dudkovou jsme natočili reálný brainstorming na tvorbu propagační strategie pro projekt Podnikavé duše. Můžete se inspirovat, jak při brainstormingu postupovat a jak s výstupy dále pracovat.

Cena

Tvoříme koncept. Kurz zatím objednat nejde.

objednat kurz

Cena za všech 12 kurzů dohromady

cena ještě není stanovena
Zakoupit celý balíček