Jana je autorka Linked Akademie, jediného uceleného kurzu, jak ovládnout LinkedIn. V praktickém tutoriálu v sekci SOCIÁLNÍ SÍTĚ nás naučí, jak si díky sociálním sítím získat zákazníky a zaměříme se pak na specifika byznysové sítě LinkedIn.
Od roku 2015 učí jednotlivce i firmy, B2B i B2C, jak získávat nové zákazníky, klienty, zakázky i zaměstnance díky LinkedIn. Na LinkedIn je od roku 2007. Tato profesní sociální síť se pro ni stala užitečným nástrojem, který jí pomohl v kariéře i v podnikání.
Dnes je LinkedIn hlavním zdrojem jejích zákazníků. Generuje jí 90 % prodejů, objednávek a zakázek. S Janou jsme natáčeli podrobný tutoriál, kde si vysvětlíme, jak se na LinkedIn orientovat, jak tato síť funguje i jak by měl správně vypadat náš profil.
V našem rozhovoru nám Jana nasdílela svůj příběh, jak se dostala k LinkedIn a proč jí tato sociální síť nejvíce získala: