Budujeme návštěvnost webu

Mít webovou stránku ke svému podnikání je základ. Jak ale dosáhnout toho, aby na náš web zákazníci chodili? V této sekci se dozvíme, jaké jsou nástroje k tomu, aby Váš web neběžel jen tak nadarmo, ale byl hojně navštěvovaný a náš business tak běžel jako na drátkách 😉

Co znamená SEO? V praktickém tutoriálu si představíme oblast optimalizace našeho webu a prakticky si ukážeme prostředí a nastavení dalšího našeho pomocníka v oblasti optimalizace webu a to je Search Console. Ukážeme si, jak tento nástroj krok po kroku používat a co nám vlastně může přinést.

A jak zjistíme, že máme dobře optimalizovaný web, jací zákazníci nás navštěvují a kde jsou třeba na našem webu problémová místa či stránky, kde o zákazníky zbytečně přicházíme? No přece pomocí Google Analytics, statistického nástroje na sledování návštěv na našem webu, korelací k našim cílům (např. prodej zboží). Zní to možná děsivě, zvlášť pro neanalytické typy, ale věřte, že je to super nástroj, je přehledný a my vám v tutoriálu ukážeme, jak si ho nainstalovat na náš web a jaké statistiky sledovat a proč.

Naši experti

Petr Mátl – spolujednatel reklamní agentury, která se zaměřuje na tvorbu webů, nastavení SEO, spravování PPC reklamy aj

Petr Mátl SEO expert

David Šetek – marketingoý specialista a programátor webovek, autor projektů Ekospace Setekcollege

David Šetek, marketing, podnikavé duše

Obsah kurzu

Jak vypadá kurz zevnitř?

Rozhovor s Petrem Mátlem o SEO - oprimalizaci pro naše webové stránky

Rozhovor s Petrem Mátlem o SEO - oprimalizaci pro naše webové stránky

S Petrem jsme se v odborném rozhovoru pobavili o základech optimalizace našich webových stránek. Z mé zkušenosti je dobré tyto věci vědět ještě dříve, nežli začnete tvořit svůj web, protože si ušetříte spoustu času pozdějším předěláváním. V rozhovoru Petr vše srozumitelně vysvětluje i úplným laikům.

Tutoriál k optimalizaci našich webových stránek, aby byl náš úžasný web vidět

Tutoriál k optimalizaci našich webových stránek, aby byl náš úžasný web vidět

V praktickém tutoriálu se zaměříme na oblast SEO - jak pracovat s klíčovými slovy, Google Adwards, nástroje kvality k ověření dobře nastaveného SEO. Probereme celou oblast srozumitelně, aby každý pochopil, jak s nástrojem SEO pracovat a vylepšovat si tak pozici našeho webu ve vyhledavačích.

Search Console - pomocník pro oblast vyhledávání na webu

Search Console - pomocník pro oblast vyhledávání na webu

V praktickém tutoriálu se podíváme na nastavení Search Console, důležitého nástroje pro oprtimalizaci našeho webu. Console nám sleduje správně nastavené parametry a hlásí, pokud máme někde nějakou chybu, která by mohla vést k tomu, že budou texty pro čtenáře nečitelné, tlačítka špatně klikatelné, stránka se nepodaří lidem dobře zobrazit atd. Vše si jednoduše ukážeme, pochopí to opravdu každý.

Search Console - pomocník pro oblast vyhledávání na webu

Tutoriál s Davidem Šetkem o nastavení a orientaci v Google Analytics

V praktickém tutoriálu si s Davidem ukážeme nastavení a připojení Google Analytics a základní statistiky, které je dobré průběžně sledovat, abychom věděli, co návštěvníci na našem webu dělají, kde máme třeba problémové stránky. Věřte, zvládne to i neanalytik, jako jsem třeba já. David vše vysvětluje naprosto srozumitelně a jasně.

Praktické tipy a chyby začátečníků

Praktické tipy a chyby začátečníků

Tvůrkyně programu Podnikavé duše Zuzka Žatečková a Jana Jandová vám v tutoriálu nasdílí tipy pro začátečníky v oblasti tvorby SEO a PPC a také chyby, kterých se jako začátečnice zbytečně dopustily.

Cena

Koncept ještě tvoříme. Kurz momentálně není ještě ke koupi.

objednat kurz