35

Mailing

K účinné komunikaci s našimi stávajícími i potenciálními zákazníky nám může pomoct pravidelný mailing. Klasickým hromadným mailům už odzvonilo a většinou spadnou zákazníkům stejně do spamu.

Na trhu je hned několik platforem, kam si můžete ukládat základní údaje o zákaznících a jejich emailové adresy. Každý email můžete pak podpořit obrázky, odkazy a vytvořit si stejnorodou mailingovou formu, která bude následovat váš brand, firemní barvy a celkovou vaší firemní komunikaci (strategii značky řešíme hned v první sekci ZAČÍNÁME PODNIKAT, která je zdarma). Můžete si maily naplánovat dopředu, vytvářet si různé seznamy a posílat konkrétní maily jen na ty zákazníky, pro které je to vhodné.

Nezapomeňte na oblast ochrany osobních údajů – GDPR, kterou řešíme v sekci IT NÁSTROJE A GDPR. Nelze bez předchozího souhlasu posílat nevyžádané emaily, měli byste mít od zákazníků souhlas a každý mail by měl obsahovat možnost odhlášení.

My už řadu let používáme platformu Mailchimp, která nám přijde jednoduchá a do 2tis. kontaktů je zdarma. Pokud máte více kontaktů, tak se určitě vyplatí vymakanější platformy….dopnit – nemám přehled.

https://proficio.cz/triky-pri-tvorbe-newsletteru-sablony-kodovani-a-uzitecne-nastroje Tip na zajímavý článek o mailingu.

VIDEO TUTORIÁL O POUŽITÍ MAILCHIMPU (NENÍ ZATÍM NATOČENÝ)