35

Iveta Oršulíková a Zuzana Vyhnánková Brečanová

Odborníci arrow Iveta Oršulíková a Zuzana Vyhnánková Brečanová

Konzultantky Lovebrand, Iveta Oršulíková a Zuzana Vyhnánková Brečanová se k tvorbě značek dostaly přes marketing i vlastní projekty, které samy rozjížděly. Mají tak osobní zkušenost s tím, jak se řídí značka v onlinu i offlinu, a k tomu spoustu dalších zkušeností s firmami jejich klientů. Nejradši pracují s malými a středně velkými firmami, protože věří, že zde je jejich pomoc nejpřínosnější.

Svojí činností ukazují, že tvorba značky může být srozumitelná, zaměřená na konkrétní výsledky a dostupná i pro ty, kteří si běžné způsoby tvoření značek nebo nového názvu nemůžou dovolit. Věří, že získávat zákazníky pomocí silné značky je výhodnější, než snižovat ceny. Díky silné značce může být firma dlouhodobě výdělečná. A to zvláště v době, kdy mají lidé dostatek informací pro rozhodování a kdy se díky technologiím mění prostředí, ve kterém podnikáme.

S Ivetou a Zuzkou jsme točili asi hodinové povídání o strategii značky, kterou vnímáme jako základ pro úspěšný rozjezd každého projektu. Tento rozhovor přinášíme hned v naší první sekci, kterou máte všichni zdarma jako ochutnávku – ZAČÍNÁME PODNIKAT.

Jejich příběh a povídání o strategii značky můžete zhlédnout zde:

Podcast

Audio verze Lovebrand: jak na značku